Wednesday 2 November 2011

Pearl Parlay





Pattern: Juanita Carlos

18 comments:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! said...

Fantasztikusan szép munka,nagyon jó színekkel!!Gratulálok!

Cozz said...

Wow very beautiful set you ve made out of it....
lovely colours aswell... very jamm
love and kiss...

M(aniek) said...

ale to piękne! :D cudo!

Doro said...

Wunderschönes Set, ganz fantastisch!!

Piky73 said...

Wow! Bevallom, a magazinban nem volt ilyen lenyűgöző! A Te szettedet látva azonnal kedvet kaptam hozzá :) Gyönyörűséges :)

LUCY said...

precioso y delicado...

Szikati said...

Gyönyörű kollekció, csodás színekkel!

Ami said...

Szépséges szett! Nagyon tetszik ez a zöld árnyalat4

Adrienn said...

Gyönyörű szett,csodaszép színekkel nagyon szeretem ezt a mintát!

Berjo said...

Csodás szett, csak gratulálni lehet!

LUCILA said...

Todos me gustan, hermosos, felicidades

Manci said...

MÓNI!!!! ez gyönyörűűűűű!!

Ababeads said...

Wow!!! Beautiful and pretty colors!

NoNa9 said...

Qué maravilla!!!! me ha encantado

Blacklady said...

Hi,
very very beautiful, i love it. Lovely colors.
greetings
karin

teleknm said...

Hurrá! Én vagyok a 600. blogkövetőd! Gratulálok a sok szép munkádhoz! A finomságuk, a remek színösszeállításuk és az egyedi, de mégis elegáns és nőies megoldások gyönyörűek! Kívánok magunknak még sok szép művet tőled! Én még csak most kezdem az ékszer fűzést, de nagyon rákaptam. Márti

almona said...

Köszönöm mindenkinek!

almona said...

Márti, neked külön köszönöm a kedves szavakat!:) Valóban a 600.olvasóm lettél, gratulálok! Nagyon nagy öröm nekem, hogy ennyien figyelitek és szeretitek a munkáimat! Készülök is egy meglepetéssel nektek, csak időhiányban szenvedek, még egy kis türelmeteket kérem!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails