Saturday 17 April 2010

Díjak

Szeretném megköszönni a díjakat, amiket kaptam Tőletek! Mindegyiknek nagyon örülök, igazán megtisztelő, hogy engem választottatok!
Én viszont nem szeretném továbbadni őket, és kérlek, ne haragudjatok meg rám ezért! Ha megnézitek a címkéknél, több díjat én is kitettem a blogomba, és továbbadtam, de többé nem szeretnék választani közületek, remélem megértitek! Nem szeretnék senkit kiemelni, a kedvenceim a bloglistámon vannak, de ezeken kívül is nagyon sokatok munkáját szeretem és figyelem rendszeresen, folyamatosan inspiráltok...szóval a listám is hiányos.

A lényeg, vegyétek úgy, hogy MINDENKINEK továbbadom a díjakat!

Ugye, nincs harag? Senkit nem szeretnék megbántani!:)

3 comments:

Panka gyöngye said...

Részemről nincs!Gondolom nem is díjaznál,hiszen nem is ismerjük egymást:)!
Elég elcsépeltek,és nevetségesek ezek a díjjak!És én is remélem nem sértek meg senkit!De mind ugyanarról szól,add száz felé,kapod száz embertől!Nincs értéke,eszméje,mondanivalója,tartalma,stb.Talán annyi,ismerd meg blogos társadat!Én azt gondolom,hogy nincs szükség erre,pl.van e háziállatom???Van olyan,akit ez valóban érdekel!!!Mondhatnátok,hogy még is kitetted,mármint hogy én!Én sem szerettem volna vele megsérteni senkit!De a jövőben hasonlóképpen meg fogok kérni mindenkit,hogy ne adjanak "hasonló" díjat!Remélem nem baj,hogy itt nálad leírtam a véleményemet!Örülök,hogy szóba hoztad:)Üdv,Panka.

Kyra said...

Bienvenid@ a nuestro espacio !!!
Hemos actualizado nuestro blog.

Échale un vistazo !! ♥

almona said...

Köszönöm Panka, hogy megosztottad velem a véleményedet!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails