Tuesday, 3 March 2009

PIF ajándékom Écinek

Éci, remélem örülsz neki!;)

17 comments:

Kata said...

Gyönyörűűűűű!!!

Kiss Antalné said...

Én is elfogadnám!

Teca said...

Nagyon szép!!!!!

Quienlodira said...

Preciosoooooooooo!!!!!!
Congratulation

Babra said...

Nagyon tetszik!!! Én is egy hasonlón dolgozom most, remélem az enyém is ilyen jó lesz:D

fszeva said...

Gyönyörűűűűűűű!:))

Éci said...

Egyszerűen fantasztikus, nagyon örülök, és holnap már fel is vehetem! :) Köszönöm szépen, és bocsi, hogy itt még csak most írtam, de elbambultam Arduinna fórumán.

Zsuzsa said...

Gyönyörű! Jó vidám tavaszi darab. :-)

Betina Sandra Guelman said...

precioso!

KisJuci said...

Gyönyörű ajándék!!!! Nézz be a blogomba,játszani hívlak! :)

Ary said...

Gyönyörű!!!!!!!!!! Ilyen szép ékszernek bárki örülne! :)

Brigi said...

Igazán kitettél magadért!!!!!!!!

Bódisné Pichler Tünde said...

Jajj, ennek én is nagyon örültem volna, gyönyörűűűű! A színei valami fantasztikusak!

almona said...

Köszönöm mindenkinek! Éci, örülök, hogy örülsz neki!:D

AngJust said...

C'est magnifique ce que tu as fais !!
J'adore, félicitations !!
Je n'ai pas de nouvelles de toi pour mon PIF, j'espère que tu ne m'as pas oublié ?
Bonne année 2010 !!!
A bientôt !!
AngJust

almona said...

Merci Angjust! Je ne t'ai pas oublié,l'année 2010 commencera avec un cadeaux pour toi!!!
Bonne année! Monika

Weronika said...

Lovely! So brigthfull colours - I also make some corchet ropes;)

Best wishes,
www.koralikowaweraph.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails