Monday 5 January 2009

Kipécéztek:)

Már öten is kipécéztetek: Arduinna, Csendeskata , Panka, Kriszta és Norita , így kénytelen leszek én is elárulni 7 dolgot magamról.:)

1. A legigazibb gyöngyeim: három csodás gyerkőcöm és a férjem.
2. Nem szeretem, ha fényképeznek, viszont én annál inkább szeretek fotózni. Ezért a nyaralós képeken ritkán lehet engem megtalálni, egy kicsit ki szoktam sajátítani a gépet.:)
3. Illatbolond vagyok. Ha elmegyek egy parfüméria előtt, nagy a kísértés, hogy bemenjek szaglászni egyet, sokszor el is csábulok.
4. Nem szeretek szerepelni, a középpontban lenni, nagyon könnyen zavarba tudok jönni, és ezt nagyon utálom magamban.
5. Néha úgy érzem a türelmem végtelen, néha viszont tiszta idegbeteg vagyok. Ki érti ezt?
6. Ahogy vissza tudok emlékezni, mindig volt egy-két állatunk. Hiányozna, ha nem lenne.
7. Régen a nyelvtanulást tartottam a hobbimnak, többet is elkezdtem, de egyiket sem tudom úgy, ahogy szeretném. Még nem tettem le róla, hogy folytatom. De ha időm van, nem a könyvekhez nyúlok, hanem a gyöngyökhöz. Gyöngymániám olyan súlyos mértékű lett, hogy mindent elnyom. Ismerős?:)

Szabályok :
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Megpróbáltam olyanokat kipécézni, akik még nem voltak:
Ary
Berzsi
Zsuzska
Kisanna
Andi
Yvy
Tyto

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails