Saturday 1 November 2008

Bronzos apróságok





Inspired by Gwen Fisher.

16 comments:

E said...

Eddig ez a legszebb változat, most már muszáj nekem is készíteni egy ilyet. Csúcs szuper!

fszeva said...

Woooooow! Szuper a színe ás az egész szetted nagyon tetszik!:)

LNóri said...

gyönyörű

Brigi said...

Csorog a nyálam utána !!!!!!!!

Muryzsani said...

Gyönyörű lett ezekkel a színekkel!!

Unknown said...

Gyönyörű szép szett:)Nagyon kellemes színei vannak!Gratulálok!

Anonymous said...

Ez csodálatos! Annyira de annyira szép! nem is próbálkozom mert a megfelelő szót nem tudom. hát, lefagytam amikor megláttam. :) meg barátnőm is akivel együtt megnéztük :)

Ági mama said...

Bronzos gyönyörűségek! én inkább így nevezném őket!!!

Ági mama said...

Én inkább bonzos gyönyörűsgeknek nevezném!!!

Unknown said...

Csatlakozom Ági mamához!
Lenyűgöző, Csodálni való!

Erika said...

Áááááááááállati jó!!!

Kiscsillag said...

Gyönyörű ez a szetted! Gratulálok!!!

Anonymous said...

Varázslatosan szép, harmónikus!!!! Vonzza a tekintetet!! :)

cea said...

Oh ! is't really beautiful, congratulations !!!!

Anonymous said...

Minden munkád annyira szép, finom, jó ízléssel elkészített remekmű. Mindet szeretném... :) Rendszeresen benézek az oldaladra, és gyönyörködöm. Ez a szett nagyon tetszik, különösen a nagy gyöngy színe fogott meg. Azt szeretném megtudni, hogy ez ásványgyöngy (ha igen, milyen), vagy Swarovski . Bízva abban, hogy ennyi "titkot" megosztasz velem, előre is köszönöm válaszod!

almona said...

Köszönöm! :)
Örülök, hogy tetszenek a munkáim.
Ezek préselt üveggyöngyök, nem ásvány.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails